10 dagar kvar

10 dagar kvar till sista tentan alltså, eller aah, sista tentan för den här perioden. Efter tentorna blir det Val Thorens! Iih! Längtar så.
Sitter och läser i min maskinelementbok, känns som att jag lär mig rätt mycket av att läsa det tills jag inser att jag läst 31sidor av typ 200 som jag ska läsa... Blir nog fullt i huvudet snart. Ska iväg och klippa mig om en och en halvtimme, spännande. Ska nog inte ändra något bara få bort allt som är torrt och risigt. Har så konstig kvalitét på håret, det är liksom torrt. Det blir bara ett stort burr om jag slarvar med balsam och att tro att jag klara mig utan glansspray är bara att drömma om. Fördelen med det är att om man formar det så lägger det sig inte förns det blir blött. Det är bra :)
Göder finnarna på min näsa också genom att sitta här och unna mig lite paradis-choklad, mumma.
Nu ska jag återgå till mitt pluggande, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0