11 dagar till ledig

Kan ju låta hur gött som helst om 11 dagar är jag ledig.. Men fan innan dess ska man ju plugga. Inte lite heller utan man ska se till att klara dom jäkla tentorna, omtenta suger. Har räknat lite kom fram till att en del behövde man bra kolla lite på så kom det tillbaka men mycket är helt borta, eller så har det kanske aldrig varit där från första början?

Är sugen på att åka och handla en ny garderob typ. Gå ner fem kilo och flytta till en större lägenhet. Får ju bli större lägenhet i Halmstad då, fast jag ogillar Halmstad. Jag vill till Göteborg, ha massa pengar och plats och bara gå omkring och vara allmänt snygg. Inte alls sugen att fortsätta läsa grabbig linje. Maskiningenjör, hur kul kan det vara att jobba som? Fan.

Ska nog kolla textilskolan i Borås, tror jag skulle gilla det bättre. Lite ekonomi, lite typ lite fik. Det hade passat mig. Varför ska jag hålla på med jäkla maskiner för då?

Allt känns väldigt meningslöst idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0