2 dagar kvar

Har en tenta imorgon, hoppas det går bra, kan långt ifrån allt, men om vi har tänkt rätt så har vi pluggat in precis rätt grejer. Det har inte blivit så mycket pluggtid eftersom CADen tog så lång tid. Men vi har suttit nu i två hela dagar, tur att man har Ellen och Emilia hade varit så sanslöst tråkigt annars! Gillar er!
Efter tentan imogon blir det till att skriva färdigt arbetet till CAD analyserna, och lite mer CAD-pill sen plugga mer till tentan som är på fredag. Tur att det bara är två dagar kvar!
Sen hoppas jag på utgång i Göteborg på lördag! Följ med tycker jag!
Sitter och  tittar på en dokumentär serie om 8-11åringar från England som får klara sig nääästan helt utan vuxna i två veckor tror jag det är. Nu är dom ute och campar, dom har fått flå kaniner och plocka hönor. Sjukt häftigt att dom gör det! Jag är inte säker på att jag hade gjort det. Särskilt inte när jag var 11, nu hade jag nog bitit ihop och gjort det. Man såg verkligen paniken dom fick när det gick upp för dom att kött faktiskt kommer från riktiga djur, sånt som man vet men inte riktigt tar in. Tycker dom är sjukt häftiga iallafall!
Hej nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0