3 dagar kvar

Tentaveckan är snart över, är med skräckblandad förtjusning jag både längtar och bävar till de närmsta dagarna.. Att skriva tentorna, gött när det är över om det inte gått sämre än man väntat sig. Härligt när Cykeln är inlämnad, om man inte blir osäker på om det är godkänt. Väldigt läskigt men ändå skönt när det är över.

Länkade till bloggen på Facebook igår, var visst många som kikade lite då. Så nu vet alla hur bra/dåligt jag skriver och alla kan tycker och tänka, lite skräckblandad förtjusning även här. Måste skärpa till mig och skiva fint och intressant. Behöver verkligen bli bra på att skriva, man har väldigt stor nytta av det, till alla arbeten och allt. har ju inte varit min starka sida att skriva...
Måste verkligen hitta fram passen innan Val Thorens, passen och sjukkorten. Vart katten kan jag lagt dom? Känns som att jag flyttade på dom för ett tag sen, från en bra låda till vart?!?
Det får bli allt för nu, måste leta...
( har pluggat dåligt idag, väldigt ineffektivt,blä)

Kommentarer
Postat av: Linnea!

Åh snutt, visste inte att du fortfarande bloggar! Saknar dej! Lycka till på tentorna! :) Här i chamonix är det väldigt trevligt! Vi hörs och ses! pusspuss

2011-01-11 @ 18:46:10
Postat av: Jenny

Vad glad jag blev när jag såg att du skakat liv i din gamla blogg igen! Så går det att se lite av vad du har för dig i Halmstad i alla fall. Det är lite tomt här i trakterna utan er som är iväg på andra ställen.. Jag saknar er liksom. Hoppas att tentorna går bra så att du får vara lite glad över det! Kram!

2011-01-11 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0