4 dagar kvar

Japp, bara fyra dagar kvar till sista tentan! Kanon! Ska bara försöka se till att klara tentorna också, men det ska nog lösa sig!

Blev färdig med CADen idag, en stor tung sten lättade från mina axlar. Så skönt att kunna gå och lägga sig och veta att det inte är tokpanik och inte veta om jag hinner bli klar till inlämningen, för det är redan färdigt, så härligt!
Idag ahr vi firat att jag blev klar med CADen och grabbarna var duktiga på sin mekaniktenta. Vi firade med Pizza och Cola, vi är så onyttiga! Skulle egentligen ätit nyttigt och tränat Body Pump idag, men satt i skolan tills passet var slut. Så det hoppade jag, var ändå värt att sitta tills allt var färdigt. Känner mig dock inte så värst snygg och superskinny nu...
Nu borde man väl gå och lägga sig så man orkar plugga ordentligt imorgon, men jag vill inte. Jag vill verkligen inte gå och lägga mig. Jag vill att det ska finnas flera avsnitt Skins ute, men nehe då. Det finns fyra säsonger och jag har sett alla fyra. Hatar när det händer! Se den serien, den är grym!
Jaja, det får räcka för nu. Finns inte plats för några smarta intressanta tankar i mitt huvud. Tänker bara på skolan, och på att sova och på att tentorna snart är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0