6 dagar kvar

Sanslöst dålig jag är på att hålla bloggen levande, har typ inga läsare och har inte uppdaterat på hela helgen.
Får väl försvara mig med att igår var det ingen bra dag. Gick till skolan vid tolv och gav upp kl 16, jag och en kompis satt med ett CADarbete och hade på de fyra timmarna inte kommit någon vart. Gick hem och kröp ihop i en liten hög i sängen. Kvällen blev bättre sen, vi gick och köpte lördagsgodis och kollade film ( jag, Büssen och Bo) det var mysigt!
Kollade på;
  • Easy A, den var bra himla mysig film!
  • Death race 2, som egentligen borde heta typ Death race- the begining, eller nåt annat som antyder att den utspelar sig innan Death Race 1. Den var också bra, ska nog kolla Death race 1 ikväll, mysa med sambon <3
  • Devil, ganska läskig, jag gillar egentligen inte skräckfilmer, blir så sanslöst rädd, händer att jag börjar gråta... Men det var en bra film, jag gillade den.
Efter filmerna skrämdes Foffen så Bo blev rädd, jag blev bara lite rädd jag är van :)
Här är Bo när han pussar Angelina Jolie
Bo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0