Helgen

Har inte uppdaterat på hela helgen, det är min svaghet, helgen. Har inte ens kollat på en dator på hela helgen.
Eller jo, i fredags...
I lördags åkte jag, Büssen och Bo till Göteborg, för att tentafesta! Büssen skulle kolla handboll med sin käre far också, så det blev jag och Bosse hem till mina föräldrar för middag och lite trevligt sällskap! Innan vi gick ut i regnet, rusket och natten i Göteborg. Startade kvällen på PC, ett mysigt litet ställe; sportsbar heter det. Dom har billig öl,cider och ruskigt billiga shots, hell yeah!
Där var det människor jag känner, eller som jag kände innan Halmstad, mysigt att träffas och tjafsa lite, kolla läget och bli lite nostalgisk. Det var roligt i alla fall!
Sen drog vi vidare till Sticky Fingers, Lerums Gymnasiums heliga torsdagsställe! Där har man varit måånga gånger, men i princip bara på torsdagar. Visade sig att lördagar var ganska likt, fast inte fult så mycket människor och så kände man inte alla. Men det var sjukt roligt! Hittade ett litet tjejgäng som jag dansade loss med.
Kvällen började gå mot sitt slut, med en vandring genom stan, till tåget, stannade för nattamat på drottningtorget och åt på tåget. Lata som vi var blev det taxi sista biten, så värt.
Det var helt klart en lyckad kväll!

Söndag!
Vi vaknade framåt förmiddagen och åt tusen mackor var till frukost! Sen chillade vi hela dagen och tog oss framåt eftermiddagen ner till Linnea hämtade upp henne och sen ut till Medecinareberget där Amanda väntade. Sen blev det knäckemacka och kardemummakaffe i Amandas fina lägenhet i Majorna, lite avundsjuk är jag allt! Lite häftigare med lägenhet i stan än lägenhet i Halmstad. Dessvärre är det så det får vara åtminstonde till nästa sommar när jag är utbildad och färdig!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0