Kväll, fortfarande 11 dagar kvar

Nu känns allt lite bättre. Har inte pluggat alls så mycket som jag borde gjort idag, men det kan jag inte älta nu. Jag ser framåt istället. Plugga som attan de närmaste dagarna nu. Sen som paus eller som tentafirande så ska jag till Vallåsen och åka lite skidor, roligt roligt. Måste ju se till att Boo kan lite innan vi åker till Val Thorens!
Ska försöka göra om designen på bloggen också, kan ta ett tag. Måste komma på hur den ska se ut, ny fräsch, modern men inte en kopia av alla andras. Alla andra har ju ful rosa eller vit med snirkliga bokstäver... Får nog bli något ljust, vitt, beiget lite sådär härligt charmigt Chabby Chic.
Nu hoppas jag att älsklingen hittar fram någon mysig film att somna till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0