Sommar

Längtar till sommaren något så sinnessjukt. Jag klarar inte av hela vintern, januari har börjat betyda att jag bryter ihop. Det hände idag, känns bättre nu, men är lite skör och tom. Sitter ensam hemma och lyssnar på Spotify's alla versioner av Utan dina andetag, Kents låt. Gillar Kent, men är inte helt överens med Jocke Bergs röst, tyvärr. Fast det kanske är tur, tror inte älsklingen hade varit superhappy fall jag lyssnade på Kent hela dagarna.
Är så glad och lättad att alla tentorna är över för denna perioden, nästa period kommer vara ganska lik, men ändå så olik! Ganska lika ämnen men ack så annorlunda humör. Våren får mig att leva igen. Längtar så till sommaren! Kan inte säga det nog många gånger. Hade jag haft massa pengar hade jag inte varit i Sverige hela vintern. Ska jag visserligen inte vara, har redan varit i Danmark och ska snart till Frankrike, det ska bli så skönt! Det må vara kallt i franska alperna i Januari, men det kan aldrig vara så mörkt och deppigt som Sverige. Hade varit mysigt med en större lägenhet också, två personer på 30kvm är inte helt smärtfritt, mest knöigt! Tur att jag gillar min sambo <3
Värst vad depp jag lät helt plötsligt va? Men det gör ingenting, så länge vi har varann. Ser fram emot imorgon, då blir det en heldag i Finafina Göteborg! ska bli så mysigt! Sen så blir det en förhoppningsvis fantastisk utgång på kvällen, så roligt! Hör av er fall ni vill med ut! Har byt nummer, kan inte det nya... Men kollar Facebook rätt flitigt  ;)
Nu ska jag ner och störa älsklingen och Bo igen, dom filmar, jag är mest i vägen, men dom gillar mig ändå, så det så!

Kommentarer
Postat av: Bo

Vi gillar dig Dennis :)

2011-01-15 @ 10:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0