städdag

Sysslar med grovstädning hemma, fast med lite för lite energi. Flyttar runt lite möbler så att det ska se rymligare ut, jag blir ju så uttråkade när det ser likadant ut hela tiden, så ja, det är dags för lite omkring flyttande. Gillar inte älsklingens tangentbord, det är svart och vi har ingen lampa vid datorn, så man får välja om man ska titta på skärmen eller fingrarna, för växla funkar inte. Så nu tittar jag inte på tangenterna brukar ju funka, det sitter i rörelseminnet, men hans bord är lite smalare än normalt så det blir många fel.. typ caps istället för a och m istället för ","



Men nu ska jag återgå till mojsandet.
Städa lite till och kanske börja på en packlista innan jag går.... Wie, längtar till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0