LördagUrMos

Idag är en sån dära jobdag. Efter jobbet så åkte jag upp till vårna mkt trevliga lilla scouttuga / gård Blomsholm. Där hölls det en Ledaruptakt för alla ledare i Lerums missionskyrka. Det var verkligen folk i alla åldrar. Även om det var folk där som var ledare åt mig så sent som förra veckan så var alla på samma nivå, och i samma situation och alla var jämnbördiga. Det kändes roligt. Sen så patade jag med JOsef Götsten så sa han att det behövdes mer männsiskor till Ur. Så tittade han på mig så sa jag att jag jättegärna är med i Ur. Då vart han jätteglad och nu är jag med i Ur. Jag ska gå på möte och sånt dära. Det blir nice! För er som inte vet vad ur är så kan jag berätta att det är UndomsRådet i Lerums missionskyrka, det är de som bestämmer om alla pengarna inom Lerum SMU. Så mycket mer än så vet jag facktiskt inte, inte än. :)

Jag mår förövrigt bra. Känner mig inte lessen, dels tack vare ett antal trevliga sms :D Tack Tobias.

Ha det fint mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0