MåndagSommarlovSjukdomar

Idag är det måndag, skolan börjar på Onsdag. Imorgon ska jag jobba, inte alls taggad på det. Jag tror att jag är sjuk, kan inte komma på vad för sjukdom bara. Typ mitt huvud håller på att explodera sjukdomen kanske. Eller så är det bara en vanlig överansträngningsförkylning. Det skulle kunna vara så att jag bara är trött efter att ha bott i tält/vindskydd i tre veckor och varit supersocial under tiden jag varit vaken. skitsamma. jag är hemma. Jag är inte itllsammans med erik mer, det är tråkigt.. :( men det är så det är när fjärilarna dör..

För första gången det här sommarlovet har jag fått ro nog att vara hemma. Det är väldigt skönt, jag går omkring och gnolar och fixar hela dagen :) Såg fram emot ett par fler sådana här dagar innan skolan och vardagen startar. Men så ringde de från jobbet, så jag ska jobba imorgon, sen så börjar ju skolan på onsdag, helt galet :O

Det känns visst att bli arton, det kommer post från banken och mamma och pappa tvingar mig att köra bil.. Så tycker de att jag är gammal, så jag måste jobba. Fast värst av allt är att jag inte kommer få massa spännande presenter, jag kommer få typ körlektioner, och så har jag typ fått en bil.. Har jag tur får jag kanske ett regnställ och ett par kängor.

haha girls don't like boys, girls like cars and money.. mmh, sånt lyssnade jag på när jag var ännu mindre än vad jag är nu, när jag gick i åttan och nian. Och så lyssnar jag på det idag. Även kallat Good Charlotte. Jag har typ glömt av de flest låtarna, men jag kan sjunga med lite ändå typ från mitt undermedvetna, eller någon liten gömd del i hjärnan.. Man kanske ska bli mestrallpunkare igen.. För mig innebar det förra gången att jag hade svarta tröjor och lite mer kajal.. och då så klart att jag lyssnade på Good Charlotte, och sedan även på Green Day. Tog mig hela vägen upp till Stockholm och Fryshuset för att se mitt favorit band. Förutom jag och mina vänner så var även Måns Jenninger där, och kvar hemma var Jenny. Det var innan jag visste hur det var med dom, egentligen. Tycker om dig hjärtat.



Jag tror att min syster börjat säga pung, och att hon har börjat göra det för att ajg gör det. Nu ringde hennes vän, Fanny. Hon sa också pung. Är det något slags mode bland fjorton åriga flickor att säga sådana ord? :P


Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0