OnsdagSkola

Idag har skolan börjat. Jag går i trean. Jag är jätteseriös med körkortet och övningskör varje dag. Idag körde jag blandannat på avenyn :D btw.. jag springer inte. aldrig. Jag ve tint eom jag älskar eller hatar min klass, mest tycker jag nog inte om den, fast jag tycker om alla i den ( alla utom en, eller kanske två..) Jag tycker inte om dom i kombination med lektioner, och med varnadra. Den är ALDRIG tyst, bajs. Jag är förvirrad, om någon lyckats missa det.. är helt trött och onten och sånt.. Jag gör massa konstiga saker, som jag inte borde göra. Fastdet är mitt liv och mina misstag, de kanske funkar alldeles utmärkt så här :)

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0