SöndagKursochMorgondopp

Kom precis hem från en slags kurs, som heter Ska'ut. Man lär sig att bli en duktig scoutfröken :)
Det ser ut som ett scoutläger ungefär, eller vi bor i vindskydd-kök som vi byggt själva. Där sover vi äter och tycker om varnadra en vecka. Det är galet roligt på där, men det är galet skönt att vara hemma också.

Jag har ett getingstick på mitt lår, det svider (inte så mycket precis just nu) och är stort och rött, det är liksom en knöl på låret.

MIn hjärna fungerar inte helt hundra nu, om ni undrar hemskt mycket om vad som hände så kan ni ju ringa och fråga, jag har övervunnit min rädsla mot telefoner, nästan..


Kom och lek med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0