Tisdag den 26/8-08

Självaste artonårsdagen för en viss denise, nämligen mig. Ja, så idag fyller jag år, det är så här det känns. Det kändes jättespännande igår och dagen innan det, men idag.. Jag har blivit jätteglad så det bubblar i magen och man ler med hela ansiktet och börjar skratta av ren gladhet. Det är den bästa känslan som finns. Så glad blir jag bara när någon är riktigt snäll mot mig och visar att den har tänkt på mig. Tillexempel så kan man komma springades genom korridoren med massa kramar och sång och skratt och en tårta bara till mig :D

Med andra ord, tyck om mig så blir jag lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag tycker ni i eran familj kan fylla år lite oftare :D

då får man god mat och massa glada människor!

2008-08-30 @ 20:45:28
URL: http://fannys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0