TisdagPromenadMashmallows


Sitter i min ensamhet och grillar mashmallows över ett litet ljus, inne på mitt rum. Jag brände mig på tummen nu, så det vart inte så roligt längre.. Konstiga mashmallowsvar det också, inga riktiga.

Natten till idag sov jag i ett tält, på ellens trädgård, det var mysigt och blött. Jag vaknade mitt i natten av att en stormpust tryckte tältet mot mitt ansikte. Dagen har ajg ägnat åt att packa inför frizon som jag åker iväg på imorgon. Hunnit med en liten promenad till Sevett också, där jag köpte mashmallows att ha med, det är inte dem jag sitter och äter upp..

Jag har varit på en kurs den senaste veckan, eller jag kom hem i förrgår. Om man tycker det låter spännande så kan man kika på bilder på bilddagboken tex på : Limefrukten, TheDragonSkin, MakeALie, Dawidson eller Loovisan. Det var mysigt att var på kurs, längtar tillbaka lite. Så saknar man ju vissa mer än andra..

Nu ska jag äta mat..
Ha det fitn!



Jag ahr kommit på en sak. Jag ska bygga ett vindskydd i en buske i min trädgård, där ska jag bo en del i höst. Det blir mysigt.helst vill ajg bo där typ varje natt fram till Gul, men sen så är ajg som jag är, och påbörjar massa projekt som jag har väldigt svårt att slutföra för att jag tröttnar halvvägs.. Jag ska skissa upp mitt vindskydd.. :D  Nu ska jag ut och sätta upp ett tält i min trädgård, där ska jag sova inatt :) Det blir mysigt. thihi  Jag ska köpa en ny sovsäck och ett liddunderlag som är litet mjukt nån dag också. Nu är jag glad.

Ha det fint, har du tråkigt så tycker jag att du ska gå ut på en promenad, gå ett varv runt närmsta sjö eller bara flanera omkring i en skog.


Nu har jag satt upp ett tält i trädgården, där ska jag sova inatt, jag har bäddat jättemysigt, eventuellt så får datorn följa med mig dit ut.. :) Erik tycker att jag är konsitg som bor ute, men han tycker om mig ändå. Han kanske sover i mitt vindskydd med mig någon natt, det blir mysigt :) Fast jag har inte inget vindskydd, men jag ska bygga ett, när jag har varit klart på läger.

Mitt mål är att sova ute och/eller tillsammans med någon fram till Ska'ut Gul i slutet av oktober. Det ska nog gå bra :)
Nu ska jag packa färdigt det sista sen ska jag ut och nana i mitt tält. Föresten, jag hittade ett till tält när jag kollade efter liggunderlag, ett större tält, det är bra så behöver ja ginte sova så mycket i det lilla pluttiga som är där ute nu. thihi

Sandra vill sova med mig, så hon ska bädda åt sig också.

Vi ses på frizon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0