FredagSjukEllerLedig-VäljSjälv

Idag har jag inte gjort någonting. Eller det är inte helt sant. Jag har rest mig ur min säng, ätit tomtegröt till frukost, sett på ÅTTA avsnitt av Sex and the city. Med andra ord; jag är hemma och är sjuk. Visserligen var alla mina lektioner idag mycket frivillga, går precis lika bra att inte koma dit, vad ska jag då där att göra..? Det är klart jag utnyttjar det tillfullo, skiter i alla luciatåg och stannar hemma och myser..

Jag tror att min överkonsumtion av SATC inte är nyttig för mig, jag blir alldeles för påverkad av deras relationer, har aldrig varit så ensam som nu.. Mitt sätt att se på mig själv och mitt liv blir helt rubbat. Men det kan inte hjälpas, det är som ett beroende jag har. jag är på säsong fyra, två säsonger kvar, sen ska jag se filmen och lägga det bakom mig. Börja titt apå en serie med mycker mer misslyckade personer..

Väldigt meningslöst inlägg, men det är så det är. Ska ut och dansa med halvnakna salminmodeller imorgon..

Kommentarer
Postat av: a n n i k a

Vet du vad? SATC-girlsen är inte så perfekta ändå... vill du veta hur?



Samantha- hallå, behöver jag ens säga "problem med närhet?". Hon hade sitt första förhållande när honm var hmm tre gånger äldre än du.



Charlotte- Tjejen som läser in alldeles för mycket i varenda förhållande hon har och blir sårad. Och du, min vän, är mycket bättre på att ta hand om dig själv :)



Miranda- för det första: rödhårig. Dessutom väldigt fast i vem hon är och vågar inte ändra på sig, än mindre shaka rumpan och dansa loss på Stickys dansgolv med mig.



Carrie- tjejen som vid 35 års ålder fortfarande tycker att det viktigaste är skor och den rätte killen, du kan alltså fortsätta ditt liv helt lugnt i 15 år till innan du ens måste fundera på att göra något vettigt :) (Dessutom har hon en leverfläck och alltid utväxt i håret. så det så :P )



cyberkram

2008-12-15 @ 23:49:07
URL: http://myphilosophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0