SöndagHemsedalSyjuntaPojkar

En ny blogg har fötts; http://hemsedAlarNa.blogg.se. läs den.  Vi ska åka till Hemsedal, den fjäre anuari, och eftersom vi är litet förtjusta i flodagrabsen, eller förtjusta är inte rätt ord.. fascinerade? avundsjuka? förälskade? jag vet ine, något konstigt är det med dem. Vi( det kan hända att jag inte alls pratar om nåra vi, men jag iallafall) har ett väldigt sort behov av att vara litet coolare än dessa flodapojkar ( ja erik och oscar, ni ÄR flodapojkar, ävn om det inte syns på adressen.. ). Gördom en cool blog när d åer iväg med sina skidor, så ska vi göra en lite snyggare blogg när vi åker iväg till snön. Gör de en låt om trysil,så måste vi såklart göra en hel skiva, minst! Ni förstår att detta kanske inte är jättebra, egentligen, men jäkligt roligt:P NI kan följa våra framsteg i nyss nämda blogg, http://hemsedAlarNa.blogg.se   .


sov sött  min älskade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0