FredagJobbHåkanochBögarnapåBerget

Idag har jag sett på Brokeback Mountain. Den var som jag tänkte mig, i början sen var den inte alls som i mitt huvud. Men nu har jag sett den iallafall. Nu är klockan nästan fyra och jag ska snart ner och jobba, eller jag börjar klockan fem. Sen jobbar jag hela kvällen. Jag ska stänga idag.. läskigt.. Annika ska vara med och kolla på. Det blir nog bra. Sen när jag har jobbt klart så ska jag hem och landa lite.. Och så ska jag vara hemma och göra ingenting hela helgen, tänkte jag.. Det blir inte så spännande mamma och pappa kommer bara pilla med båten och Sandra åker till Gotland imorgon. Men det blir bra :) På lördag ska vi hem till KusinJennan, hon ska konfirmeras. Heja.

Nu har jag bytt skiva. Från Håkans nyaste till en annan Håkan - Nåt nytt, nåt lånat, nåt gammalt, nåt blått - Tadaa!
Kan man vara kär i musik så är jag helt nerkärad i Hellströmmusik. Så det så

NoneDär är han. Jag vill vara där igen och bara må bra.


Ha det fint!
Lev sådant där härligt sommarliv, med sena nätter konstig dygnsrytm, massa promenader, bad och eventuellt ett jobb uppepå allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0