OnsdagGlad och Ledig?

Jag ska till amanda och se på fotboll ikväll. Det blir nice. Idag har jag surat hela dagen. Men nu är jag glad. Det känns som att allt är bra. Egentligen vr jag arg på den äcklige kunden, men så löste sig andra saker så det blev bra tillsist :)

Nu ska jag bara leva loppan hela sommaren. Efter lite terapiprat med annika...

Sen börjar jag leva efter mina planer som jag har för mitt liv. Det blir nice. Jag vill ha dig. Hur resten av livsplanerna ska gå till vet jag inte riktigt ännu.. Men det löser sig nog.

Nu vet ja ginte vad jag ska göra i en timme.. En timme är en jobbig tid att slå ihjäl..
jag kan inte se på film och inte bara sitta.. Det bir nog en leka-med-datorn-timme.. eller klä-på-mig-timme.. :P


Ha det fint.
Om inte jag tänker på dig just nu, så är jag övertygad om tt någon annan gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0