OnsdagLedigochLessen

Jag trodde att idag skulle bli en bra dag, men den börjar inte så bra. Fast det dåliga är på väg bort, räddningen: Håkan, såklart!

Igår var en bra dag.
Först jobbade jag, det gick bra tills tjugo minuter innan jag slutade, då kom en farlig kund och blev arg på mig. Men sen gickdet bra igen. Efter att jag jobbade cyklade jag bort till pappas jobb så körde mamma hem mig så jag hann snabduscha och plocka med mig lite kläder, jag hade massa bråttom till tåget. Men jag hann och så sminkade jag mig på tåget.. Vi åkte till Liseberg och tittade på Timo Räisänen, han är grym. Jag köpte en skiva som dom skrev på ( Timo och snyggjoel) fast skivan sitter i eriks dator.. Jag ellen och annie sprang jäättemycket till tåget, först från centerhjulet till grön express, sen från nordstanhållplatsen till tåget. I lerum gick/cyklade vi bort till Kvantum och köpte gott. Så promenerade vi hem till Filip. Mys. Jag kom hem tio över fyra, nu lever jag igen och jag är inte taggad på nånting. blääh


Kom och tyck om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0