OnsdagSommarlov

Igår var det skolavslutning, det firades med en trevlig, liten fest hemma hos William. Det var trevligt.

Jag är singel, ingen mer Axel. Fast det är redan folk som börjat slå vad om att vi kommer bli tillsammans, men nej.

Richard är hemma. Han var med mig och Annika vid Aspen när vi badade och klättarade upp i ett träd, mest var det annika som klättrade, jag klättrade bara lite och vågade inte komma ner.. :/

Känns som att det har hänt massor sen jag skrev något sist överhuvudtaget, men jag vet inte vad jag ska skriva om något av det.. Jag har varit på Siesta, det var nice. Det är en festival nere i Hässleholm, det bästa var Håkan Hellström. Jag stod längst fram, hela konserten, han pekade näästan på mig.. Han pekade på mössan som en tjej hade och hon stod framför mig och var såpass kort att jag hade min haka på hennes huvud.. Kanonkul(Y)  Sen stod vi och flirtade med en vakt för att få komma in där bakom, men han lät oss inte komma in.. :( så vi gick därifrån efter en kvart typ, och så gick håkan där så vi såg honom, eller jag såg honom och skrek och pekade så sprang vi ikapp honom och pratade lite med honom.. Vi sa inget spännande överhuvudtaget, men vi sa att vi tyckte han var duktig. Annars så var det väldigt roligt med alla männsikor, jag har nog aldrig hälsat på så många nya människor på så kort tid. Jag kommer inte ihåg särskilt många namn men det var roligt. Man kan prata med vem som helst eftersom det inte finns några stämplar på människor när de är med bara massa nytt folk. Det är bra.

Jag var på Senior i fredags och vi var vid almekärrsparken och lekte och åt massa glass. Sen åkte vi in till stan och såg/lyssnade på en som hette Shane. Han hade ett efternamn också men jag kommer inte ihåg det. Han pratade om sitt community som han bodde i. Han var kristen och frikyrklig och har bott i Irak (Iran?). Det var väldigt varmt i Tabernaklet (Baptistkyrkan vid avenyen) Särskilt för oss som satt på Läktaren, för varmt för mig och Ellen, vi kunde inte koncentreara oss på vad som sas. Så vi gick ner och fikade i stället. Vi blev väldigt upprörda för en flicka (som vi tycker mycket om) som har pojkvän var väldigt närgången mot en viss pojke. Grr.

Jag ska gifta mig på Bali, om tio år

Idag ska jag klippa mig på hårateljén, nere på brobacken, klockan fem. Sen ska jag ringa Annika så ska vi kanske leka. Ring oss om ni är leksugna.. :P
 

Ha det fint! Uttnytja sommaren, men gör inget du kommer ångra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0