SöndagSenareTyngdkraftWaxstick

Jag älskar vaxsticket som mamma har köpt.. Wella. Hon köpte det till min bror från början, men han fixar håret typ fem gånger om året.. Så jag navänder det mesta "hårkladdet" massa mer än honom..

Mer bra saker med min lillebror är att han är ett litet barn så han tycker om att leka, och så tycker han om sånt som låter och sånt med skruvar på.. Helst ska man bli smutsig också. Idag har han tillbringat större delen av dagen nere i pappas verkstad, pappa har fixat med båten, Adam har svetsat ett ställ så han kan ha trialen på bilen. Jag vr där och åt pizza, efter pizzan fick jag åka på en hisnande åktur på tyndkraften :D (heter det så?). Det var roligt.. :P

Om någon saknar de goda pizzorna på capri så kan jag ju meddela at pizzabagarn som gjorde pizzorna på capri numera jobbar på Stenbergs kök, i Stenkullen. Det är nice.

Snart åker jag till stan, med Ellen och Erik. Vi träffar Annika i stan också.. Läs hennes blogg.myphilosophy.blogg.se.
Känner man sig inte redo för något såpass smart (eller tänkt) som annikas blogg, så kan man ju läsa ellens blogg. Den handlar om vad en liten flicka i lerum gör. menkattmat.blogg.se.

Nu ska jag kladda i mer vax i håret :D kalas

Ha det fint

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: De är nog för att det fanns fler som hette Denise som tävlade..

2008-07-01 @ 20:04:40
URL: http://beautycase.blogg.se/
Postat av: Bimbo Boy

vinkar :D

2008-07-01 @ 22:38:07
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0