SöndagSommarlovKennyStarfighterAllum

Nu skriver jag igen :)
Ska snart gå ner till appas jobb, så ska jag och mamma åka en "snabbis" till Allum. Vi ska köpa ett par skor till Sandra. PÅ vägen tillbaka ska vi även köpa pizza, på Stenbergs kök, nice!

Jag läste massa bloggar nyss, bland annat JOhan Reborgs. Han hade ett litet klipp som var en trailer till en Kenny Starfighter film! Grymt om det kommer ut en sådan, tycker jag!!! Ja gälskar Kenny Starfighter.. Kanske ska bli en Kenny Starfighter-Marathon-kväll Imorgon, eller vad sägs om det? Det vill jag. Jag vet inte ens om jag har sett alla avsnitten.. Det är typ 6 stycken, tror jag.. Ååh, nu längtar jag!

Men nu måste jag springa.. Vi ses och hörs!

Och för att richard ska bli glad ( och jag med) skicka inga pussar om du inte menar det.. Det känns ju bara fult om man skriver puss till någon som man inte kan tänka sig att pussa, så varför gör man det egentligen? *suck*

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0