TisdagBlääh

Jag har blivit erbjuden ett sommarjobb på Fender ( dom som gör gitarrer), kanske. I såna fall så ska jag jobba där de tre sista veckorna av sommarlovet, just de veckorna har jag massa annat jag MYCKET hellre vill göra. Åka på läger, kurs och en slags festival. Hade jag fått betämma så hade jag åkt på lägrena och skitit i jobbet, jag kommer ändå jobba en vecka i juni och nästan hela juli. MEN, mamma och pappa har fått för sig att de bestämmer och att de vet bättre en mig ( förstår du inte vilken möjlighet det här är, du kan kanske få sommarjobba där när du går på högskolan också...   Du måste lära dig prioritera bättre) Vadå prioritera bättre? Leva eller jobba? Det gör ju inget om jag har tre veckor sommarlov i sommar, kanske.  Bajs på det, jag orkar inte tänka på det. det nda som kan rädda mig är att jag får jobb på Göteborg energi, vad är oddsen? 554 ansökningar och ca 55 platser.. Bajs på det med.


Menmen, Idag är det Tisdag har sytt på min balklänning, jag tror den blir nice. Jag har varit scoutfröken, spelat brännboll, fångat en lyra^^ Badat i Aspen, två gånger. Dessutom glömde jag av att det var ledarsamling.. Annika och Jenny med och Ellen. Men det gör inte så mycket.

Nu ska jag lägg amig och tycka synd om mig själv i ett hörn någonstans. Om jag är på humör kanske jag skriver mer om vad som har hänt mig den senaste tiden en annan dag, i en annan tid. ooh

Ha det underbart i sommarvärmen

Denise

Kommentarer
Postat av: Andreas Melon

Sol vind och vatten är det bästa som jag veeeeet, ooch att putta denisen i aspeeen

2008-06-04 @ 21:35:48
Postat av: annika

Damn, jag tror att det var vi som hade fikat på ledarsamlingen^^ Men men, shit the same. Det är ju faktiskt sol ute :D

2008-06-05 @ 13:49:56
URL: http://myphilosophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0