20 Mars 2008

Nu gjorde den sådär dumt igen, så att all ext försvann, måste lära mig att spara oftare..

Kom precis hem från skolan, har haft Konstruktionsprov, det gick bra tror jag. Fick tillbaka ett annat prov idag som jag inte vart lika nöjd med.. Det värsta med det var att jag kan det egentligen och om jag får något annat än MVG på den kursen så är det ren lathet från min sida, vilket också min lärarae sa till mig. Dessutom behöver jag det MVG:t om jag ska kunna komma in på DesignIngenjörs utbildningen på Chalmers där man behöver ha 18,7 för att komma in.. blä.

Annars mår jag bra just nu, den där svackan jag nämde igår är helt borta nu tror jag. Jag tycker det är så roligt att skriva blogg, har inte velat göra det innan då jag tycker att ja ginte skriver tillräckligt bra, men det struntar jag i. Jag har tillochmed haft 2st läsare! :D yeay :)

Idag har jag och Ellen försökt skrämma naturarna det gick. Vi ställde oss under en trappa och väntade, vi ställde oss där när de första ur deras klas kom ut ur klassrummet, då var klockan 13.05. Där vi stod fanns det ett fönster som vi kunde se Annika i, där satt hon, och satt och satt.. Vi höll på att ge upp och gå därifrån när hon äntligen reste sig upp. Det gav oss nytt hopp och vi väntade lite till men så höll vi på att ge upp igen innan hon kommit ut ur klassrummet, så äntligen hon var på väg mot oss i korridoren yea! Fast nej, hon vände igen.. hon var tvungen att prata med någon viktig människa innan hon kunnde komma och bli skrämd. Så äntligen kom hon, Ellen hoppade fram och jamade och sen kom jag snubblandes och morrade. Annika blev rädd men alla andra som gick bakom (10st kanske) skrattade åt oss. Sen sprang vi fortfort till Lorens..

Idag är jag fräck i håret, allt håret är lite lockigt utom luggen som är jäteplatt. Det komme rne bild på det längre ner.

Påsklov!
Jag har påsklov, ingen skola förrns nästnästa måndag :)
Fast helt påsklov känns det inte, jag har en 300 sidor lång bok, på engelska att läsa.. To kill a Mockingbird heter den. Jag har gjort ett lässchema över vilka sidor jag ska läsa varje dag, än så länge håller det ( det har gått 1.5 dagar) Det blir nog bra :)

Ikväll ska jag fira Skärtorsdagen hos min morbror och kusinJennan. Det blir säkert trevligt. Massa god mat och sådant bra.

Om någon har lite pengar över och vill göra något coolt för dem så rekomenderar jag er att åka på Siesta. Det är en festival i Hässleholm, det kostar 525kr, just nu. Jag ska dit, vi kanske ses där!
www.markan.se/siesta

Ha det fint!
498927-4498927-3Sandra
1. Jag idag, på väg hem från skolan. man ser den platta luggen och snön i bakgrunden..
2. Mina kläder idag, alla kläder är ganska gamla, så jag vet inte om de går att hitta längre.
3. Min syster när hon var utklädd till Marilyn Monroe i Lördags, så söt så <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0