21 Mars 2008, ännu senare

Nu har jag gjort en teckning, det blev ett självporträtt av mig fast slutade som en slags typ Natcha Peyre i min frisyr som jag hade den 9 dec. Men det blev ganska så fint. Jag kanske till och med visar DItte.

Jag har tänkt på en sak när man letar efter någon att tyckea om, en "partner" liksom, så är man nervös och inte sig själv och det bara förstör för en. Men när man är ihop med någon så släpper oftast den pressen och man är mindre nervös mot de flesta andra människor som man träffar. Då är man egentligen mest lämpad för att träffa andra killar och de tär ju lite typsikt att det är så just precis när man har någon.

Är nog lite korkad ändå har precis gjort en snab teckning bara för att se om den såg ut som en bild i sepiatoner om man sprayade brun-utan-sol på den.. Just nu har den samma färg som en ogräddad sockerkaka.. inte så himla lyckat kanske och så luktar det massa brun-utan-sol i mitt rum nu med. Det är inte så mysigt, det luktar verkligen illa. Eller lite äckelgott kanske. Det har en väldigt speciell lukt.  Som rökelser. Jag tycker inte alls om rökelser, det är en mycket obehaglig lukt. Mamma tror att jag har blivit känslig mot lukter, för jag får äckelkänslor när jag är inne i bamba. Så har det inte varit innan.

Tycker någon att jag klagar väldigt mycket om problem med min kropp, saker som gör ont eller ser farliga ut, så är det för att jag är lite hypokondrisk. Hypokondri innebär att man inbillar sig själv at tman är sjuk och en finne på ryggen kan vara en livsarlig cancerknöl ( ursäkta uttrycket) i mina ögon. Lite extra rädd är jag nog nu, det har varit massa död och sjukdomar runt omkring mig. Inget som direkt har påverkat mig men mäniskor långt bort i släkten, min farfars öra, pappas jobbarkompis fru och syskons lärare och sådant. Men som sagt, inget som är särskilt nära mig.

Fina blogga rosm jag läser jag har blivit medlem på bloggkoll.com , najs sida, om ni är medlemar så tycker jag att ni ska prenumenera på mig. Just nu så prenumenerar jag på Ellens blogg (menkattmat.blogg.se) ,Natacha Peyres blogg och på Tjuvlyssnat. Jag läste blondinbellas blogg ett tag också, men jag tycke rinte om att läsa den längre, vet inte varför. En till blogg som man borde läsa är myphilosphy.blogg.se by Annika, hon skriver bra. Inte osm alla andra, hon skriver vad hon tänker och så sammanfattar hon vad hon menar i ett litet citat i slutet, de tär mysigt. Om det inte räcker med de bloggarna så kan man även läsa fysik-Fredriks blogg ( frenor.wordpress.com) han är min Fysiklärare, han skriver blogg. Alla tycker om fredrik, särskilt Ellen hon uppskattar Fredrik som lärare och Människa, haha.

HAHA jag sitte roch pratar typ sexfantasier med richard.. Det är trevligt, fast mest är det jag som pratar fantasier. fantasier som ingen annan än richard får höra, hoppas jag. Eller jag ve tinte riktigt om de räknas som sexfantasier eller bara fantasier. Det spelar inte så stor roll, dom är inte så himla dirty det är nog mest tröttprat. Magar.

Nu ska jag nog inte skriva mer ikväll..

Ha det fint!

Don't look for Mr.Right. Look for Mr.Right-now.



Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHA!Allt.

2008-03-22 @ 23:35:42
URL: http://menkattmat.blogg.se
Postat av: Anonym

Så jäkla rätt på vara ihopdelen!

2008-03-23 @ 02:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0