21 Mars 2008, senare

Nu har jag ätit så jag spricker, eller jagkanske inte spricker men det var inte långt kvar tills kläningen hade sprängts. Det var gott, men inte så bra för magen då min vana att äta ris'a'la'malta till frukost, mellanmål och kvällsmat från julafton till slutet av februari har lagt på min mage. Det klär den inte. Därför hade ajg tänkt vara lite nyttig ett tag. Vilket innebär att jag säger att jag inte äter godis på vardagar, men min gräns för när ajg "behöver" godis stiger lite i sådana här perioder. Jag lär äta halvt ihjäl mig imorgon också, men sen så.. Det blir bra när mamma och pappa börjar med South Beach Dieten på tisdag.

21 Mars 2008
Kvällens klänning, min favorit. En svartfodral klänning från H&M.

Jag ska kladda nu. En teckning av blyerts, kol och Guldfärgad kajal. Det kanske blir fint. Tror det ska bli ett öga. Förhoppningsvis blir det en cykel eller ett träd. Vilket inte är så troligt. Ditte-fröken säger att jag ska bli bättr epå att teckna, för då finns det möjlighet till ett bra betyg i Form-kursen. Dessutom så behöver man vara bra på att teckan om man ska bli designer, just nu är jag grym på kol och mesig när det gäller blyerts.. Övning ger färdighet så jag ska skissa som bara den hela våren.
Om jag får tid över så ska ajg försöka få till så att det blir en fin bild högst upp på min bloggsida.. Ni lär ju märka om jag har hunnit det eller inte när ni läser..

Ha det fint!
(btw, jag har 7 st läsare idag :D)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Nisen läste du "I'll take you there" förra gången vi skulle läsa engelskabok? Den läser jag nu iaf. Den är inte så rolig. Vad handlar den om?

2008-03-22 @ 23:32:20
URL: http://menkattmat.blogg.se
Postat av: Ellen

jag har med tecknat lite med... men det ser inte ut som mig, vilket det borde göra. Fast den har inget hår än, och bara ett öga... :D

2008-03-22 @ 23:33:09
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0