21 Mars 2008

Håkan Hellström på Scandinavium!
Jag har 4 biljetter, Sittplatser intill varandra. Jag säljer dem för inköpspris om man snabbar sig. Vi säljer dem för att vi ska åka på siesta och se honom där, hör av er om ni vil ha dem.

Nu snart ska jag till min Farmor och Farfar för att äta Påskmat. Det ska bli najs. Mamma har gjort skivor till dem med Burt Baccarach låtar, han är grym! Forever, and ever you stay in my heart. Forever, and ever... Jag och Systern ska ha fina klänningar på oss. :) Jag tänkte ha min farmors gamla klänning men jag är lite större i armhålorna ^o) än vad hon var.. Den får plats på mig alldeles perfekt men så skär den in i axlarna och i lite i armhålorna, och det går ju inte för sig om man ska på middag. Jag har jättespännande på ögonen med :)  Jätteful bild men jaja.. så rosa, glittrigt och fint är det.
Ögona

Jag såg på en film igår, Half Nelson hette den. Den var ganska så bra, tyckte jag. Systern och LInnea tyckte att det inte hände något iden. KusinJennan somnade. Filmen handlade om en kille som var Smart, Lärare och Knarkare. En utav hans <elever upptäckte det en kväll och så blev dom kompisar. Det hände inte så himla mycket men den var mysig..

Nu måste jag packa ihop mig.. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Bra så! :)

2008-03-21 @ 17:07:34
URL: http://menkattmat.blogg.se
Postat av: Ellen

Najs, men det är inget bibelstudie vet du va? Markuuuus :D Ha´t bra imorn. Och juste, jag kommer nog inte till dig för mina kusiner kommer hit och om jag kan/får så smiter jag iväg på cabaretfest sen... Men ha kul ändå!

2008-03-21 @ 22:12:30
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0