22 Mars 2008, AdamTenstaBimboBoySandraBullock

Jag älskar MyCool med Adam Tensta och jag ska se honom live :D På Siesta. Ska nog försöka hitta tag på lite fler låtar med honom.

Jag hittade percis en ny blogg som ajg ska prenumenera på, bimbo84.blogspot.com ( den funkar inte, bajs. men sidan heter så.). Läs den. Han har en LastFM också där han heter BimboBoy. Han är homosexuell och gillar rosa och glitter, mysigt.

Det är Sandra Bullock vecka på 3:an (?). De har visat Bullock filmer hela veckan och jag tycker hemskt mycket om Sandra Bullock så man kan ju tro att ajg suttit bänkad framför TV:n hela veckan, men inte då.. Inte en endaste film har ajg lyckats se än och de tär bara imorgon kvar. Jag har facktiskt försökt, i Onsdags, men då var det ingen :/ typiskt. Men så har jag ju startat en blogg också så ja gahr ju haft lite annat för mig. Jag har inte ens träffat Axel ( förutom i skolan) sen bloggen skapades..

Ligger mycket långt efter mitt lässchema, enligt schemat ska jag vara på sidan 148 innan den här dagen är slut jus tnu är jag på sidan 102. Jag får ligga vaken och läsa hela natten, eller så får boken följa med mig imorgon. Jag har läst 102 sidor och vet fortfarnade inte vad titlen betyder, vad är en mockingbird? :S
Men jag vet vad Emoticons är för något. Jag kan berätta det imorgon, Haha, det blev lite cliffhanger här nu, ni får fundera tills imorgon.. Är det någon som vet så får ni inte skriva det i kommentarerna! Då blir jag vrång.

Min nya spelningslista: AdamTensta, Britney Spears, The Hives, Broder Daniel, DJ Lenny, Foo Fighters, The Killers, Mando Diao och Kent.

Jag och Annika när vi sover

Kommentarer
Postat av: Ellen

LEAV BRITNEY ALONE! (Chris Crocker) Jag är också efter i lässchemat.

2008-03-23 @ 00:01:43
URL: http://menkattmat.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Aaaw vad söt du är!

2008-03-23 @ 00:40:32
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Bimbo Boy

Men länken till min blogg funkar inte. *rodnar* :)

2008-03-23 @ 14:12:56
URL: http://www.bimboboy.com/blogg
Postat av: Linda

Men min blogg då! prenumenerar du inte på den då?

2008-03-23 @ 17:49:20
URL: http://arracsboll.blogg.se
Postat av: annika

Nämen! Där är ju jag! Du kan ha en tävling! (Väldigt rätt i blogg-mode att ha en tävling vettu). "Gissa blondinen". Se om nån ser skillnad på oss ;)

Ses om ett apr timmar förövrigt :)

2008-04-04 @ 15:03:55
URL: http://myphilosophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0