22 Mars 2008, lite senare

Det är typ en miljon barn hemma hos mig just nu, och det hörs! Menmen det är bara att bita ihop, sitta och rita och lyssna på The Killers (L) dom är helt jättebra, jag gråter nästan när jag hör  When you where young. Fast jag grät inprincip när jag såg på Extreme Makeover- home edition när de byggde up en kyrka i New Orleans efter Katrina. De byggde en kyrka med massa fina rum; ett klassrum ,en idrottshall och massa sånt och så filmade det pastorn när han kom in i kyrksalen och alla människor var så där härligt Gospelaktiga och sjöng o var glada :) Så fint så. Jag vet att jag är lite kyrkfjantig, men det kan vara så ibland.

Jag har ingenting att göra på lovet.. :/ Eller jag ska till kyrkan imorgon och gå på gudstjänst, Markus ska vara där säger dom. det blir nog najs.

Ha det fint <3


Kommentarer
Postat av: christian

Vad kul att även du har hittat till detta mentalavslapningstidfördrivet! :P

2008-03-22 @ 22:08:35
URL: http://alltomsaker.blogg.se
Postat av: Ellen

Jag gråter alltid till Extream Makeover Home Edition...

2008-03-22 @ 23:58:53
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0