22 Mars 2008

Nu har jag precis ätit massa mat idag igen. Påsken får se till att ta slut snart så vi inte spricker. Det var himla god mat, lax i ugn med citronpeppar och sås och potatisar som man klämmer sönder så de ser ut som riven ost. Potatisen var spännande tycker jag, har aldrig ätit den sådan innan. Till efterrätt var det någon slags punch-glass-parfait-liknande sak med rårörda hallon uppepå, det var ganska gott, fast jag inte är så förtjust i punch.

Fick ett påskägg idag, av mamma och pappa. De hade inte gömt det inatt, så vi vart litet arga på dom, Men det löste sig, pappa fick gömma dom mitt på dagen istället. För en gångs skull så var det inte jag som hittade mitt ägg sist, jag var först tilloch med :D

Som sagt så har jag 4 st sittplatsbiljetter till Håkan Hellström på Scandinavium till salu.

Om någon av en händelse råkar ah en motor över, som man kan sätta i en GoKart så känner jag några som öär interesserade av att köpa den, så länge det inte kostar för mycket.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0