24 Mars 2008 - 100höjdareVsFilm

Vi försökte få tag på en film, men det blev fel film.. så det ser ut som om vi får se på 100 höjdare ikväll istället, men det är nästan lika bra. O så är det massa mys i kyrkan just nu som jag inte är på.. Jag har Axel istället.

Jag vill ha ett jobb! Precis nu! Jag skulle vilja ha lite pengar som ajg kan leka med i sommar. Mitt sparnade går överförväntan, men det räcker inte. Jag har haft en spargris nu i vår som jag lägger pengar i så ofta jag kan, jag har över 1000 kr i den nu :D Dom går åt innan sommaren ens har börjat (fritidskort och Siesta). To bad. På tal om pengar har haft en mycket bra pengdag idag. Jag hittade ett presentkort på Gina Tricot när jag städade på mitt rum, för det köpte jag en body idag, den är så söt och ett linne till min syster, fast systerlinnet fick jag pengar för, av mamsen. Och så fick jag lite mer pengar, så jag har gått en body och typ 150kr plus idag, det är åt rätt håll i alla fall :)

Jag, när håret fortfarnade var kort


Lite annonsering
¤ 4 sittplatsbiljetter till Håkan Hellström på Scandinavium.
¤ Våffelkväll i Lerums Missionskyrka i morgon kväll, det är våffeldagen. Kom den som vågar.
¤ GoKart killarna vill ha en motor till den GoKart de förhoppningsvis lyckas få ihop som ett projektarbete i skolan.


Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Nu blir min blogg fin! kolla senare :D

2008-03-25 @ 13:18:10
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0