26 Mars 2008

Sitter här med en Risifrutti i handen och hela bordet fullt av min, förhoppningsvis, blivande klänning. Lyssnar på Kent ( Romeo återvänder ensam). Ganska så mysigt. Jag ska läsa ikapp de 58 sidor jag ligger efter enligt mitt lässchema i min eng.bok annars kan jag göra precis vad jag vill. Det är Påsklov, kan det bli bättre?

Det var våffelkväll i kyrkan igår, av någon konstig anledning blir det alltid så konstig mat när man är många som gör den, det var fyra satser med våfflor, en ble vvanliga våfflor, en blev gröna våfflor, en blev rosa våfflor den sista smeten blev fylld av blockchoklad och Chokladsås, den ble vinga våfflor, den blev en kaka. Vi hällde smeten i en långpanna tillsammans med lite bakpulver och socker, det blev inte så värst gott. Vi hade tilbehör til våfflorna med, glass och grädde. Ingen sylt :/ Glassen var speciell, den ena byttan med glass innehöll massa frysta ärtor, i den andra låg det en kötbulle. Allt tack vare Oscar och Ph. Jag tycker om dom ändå <3
Oscar (c lr k?) är för övrigt Lerum-tjejernas favorit just nu.

Nu är jag en sån där duktig flickvän. Jag sitter och frivilligt lyssnar på Axels bands låt.. haha

Niseen

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hihi har du Håkans nya? Ska in till stan imorn och köpa den iiiiih!! (viftar med händerna som till monopl-ljudet ^^)

2008-03-26 @ 22:43:34
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0