Första inlägget..

19 Mars 2008

blääh!
Jag skrev värsta najs inlägge toch var jätteduktig och seriös o så skulle jag kolla hur det såg ut på förhandsvisa, och så ville det inte mera :(

Men jag kan sammanfatta det jag skrev lite snabbt och inte alls lika duktigt:
1. Jag ska försöka vara lite seriös med min blogg, skriva ofta, skriva rätt grammatiskt rätt osv.
2. Min blogg ska handla om mig, mitt liv, jag ska skriva vad jag känner och tänker.
3. Jag skrev väldigt fint om min svacka som jag befinne rmig i, den går ut på att ajg blir omotiverad och ledsen om jag är iväg från mina "få-ut-niseen-ur-svackor-vänner" och så skrev jag alla dessa människor, men det tänker jag inte göra igen inte just nu, Imorgon kanske. Den som lever får se.
4. Jag skrev en del om min "dragning" till dokumentärer av alla sorter och dokusåpor där de tar någon/något operfekt och gör den/det vackert, sånt må jag bra av. Bland annat såg jag på Rent Hus idag o det handlade om en mindre mysig tant i ett mindre mysigt radhus. Ju äckligare det är desto mera myser jag.. När de skär i sjuka människor på operationsbord så jublar jag av glädje, men jag klarar inte av en förmiddag på ålderdomshem då jag mår psykiskt dåligt och bara vill gråta.

Jag vill avsluta den här kvällens inlägg med att be om ursäkt för min mycket förvirrade blogg och med ett löfte om förbättring till imorgon.

Ha det fint, nu ska jag läsa några sidor i boken, To kill a Mockingbird.

Det här är jag :)
En bild på mig när jag är helt vanligt Nisen-förvirrad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0