Lördag-mitt-på-dagen

Jag fattar inte vad som händer med mig, jag är helt törstig och trött.
Funderar på om jag har B12-vitamin-brist. Mamma säger att jag inte har det. Symptomen är Försvagat balanssinne, kalla händer och fötter, dubbelseende och i längden även blindhet. Diarré och andra tarmbesvär. Jag har kalla händer och fötter, har haft så länge jag kan minnas. Dålig balans också. Tappar fokus ibland när jag ser på saker. Jag ska äta massa proteinrikt kött nu tänkte jag för där finns det B12-vitaminer. 

Ikväll är min vän ensam hemma, jag vill hem till henne och se på hennes nya TV-rum. Hon är fin. 

Någon undrade vilken shift-tangent jag använder och jag använder den lilla, vänstra.

Grattis till 
Marie Malmborg och Joakim Ellerström ,det är er födelsedag! :) Grattis grattis 
Jag tänkte att Jocke kanske ville ah en låt i födelsedagspresent, som amanda. Så jag sjung Amanda låten för Axel fast bytte ut Amanda till Jocke. det var fint, men det tyckte inte Axel. De kidnappade honom till Danmark istället. Hoppas dom överlever och kommer hem igen. Så jag och Axel kan åka pulka nästa år igen <3

krabban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0