Lördagkväll

Vi såg på The New Guy i kyrkan idag, den är mycket bra. Se den. Det är nostalgi med mina vänner, eller några av dem.. ( jenny, Annika o emma) fast emma var inte med, hon har inte varit med på länge,sen Trysil, jag har inte pratat med henne sen dess heller. Innan filmen var vi hemma hos min farbror, min familj alltså, vi åt grillat och jag tog kort på barnen.  Det är fina barn. Jag konstaterade at ja ginte är helt redo för ett litet barn än heller. Jag torkar inte rumpor. Av någon konstig anledning vill Elin alltid att jag ska torka hennes rumpa ( jag har aldrig gjort det) men hon vill aldrig vara med mig annars.. Lite dumt barn tycker jag, fast som sagt, mycket sött. Elins lillebror däremot är bara söt och go mest hela tiden. Tänkte inte skriva så mycket utan mest lägga upp bilder från kvällen. Hanna kom inte med på någon bild, och inte Niklas A heller.  Men de var med.
lillkusinen
kusinenkusinenlillkusinenhelenafannyfannyn och jaglinneaannikajenny och systeryster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0