Lördag

Alla har rest bort från mig :( Jäklar. Jag blir lessen när det är så. Annika och Jenny leker i skogen. Amanda W ska på bio med rasmus. Hanna och Sara och jag vet inte vilka eller hur många floda killar är i stenungsund på konfirmationsläger. Linnea är på landet. Ellen leker bara med Gusatv. Erik-Anton-Gustav-killarna har jag inte pratat med. Mamma och Pappa är hos min morfar och kalasar för honom. Sånu sitter jag här. blääh. Men jag har lite nya kläder i alla fall. Fast just det ja, det är inte bra för naturen att jag köper kläder, därför ska jag må dåligt nu. Min fot är stukad också. Men lipa då... Men det är bättre att jag lipar lite här än att jag  gör det på riktigheten.

Jag lyssnar på Elton John, Imagine. Den fanns på Adams gitarr skiva, den och massa andra bra låtar, såna låtar som jagä ruppvuxen med, jag älskar allihopa!  En av låtarna från Festival, filmen från 2001 med otroligt söta Ebba Hultqvist, finns också med på skivan !! älska. Jag vill ha festival skivan. Men jag kan inte hitta den någonstans. :(

Thihi, jag ska hem till Peter Ludvigsson ikväll :) Gud så skojigt! Vi ska "grilla". Nu är jag glad igen :) Fast jag kanske går och é med Ellen-gustav-erik-anton-gustav gänget sen ändå.. Får se. Nu måste jag dra kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0