Onsdag

Onsdag idag, Lilllördag om man tycker att det känns bra. Försök att inte alltid ha lilllördag inte om det innebär att "festa till det" med alkohol. Det är inte bra att dricka alkohol, särskilt inte när man är ung. Det är inte bra att röka heller, det är ännu dummare, gör det inte. 

Nu har jag ändrat text på bloggen, nån som ser någon skillnad... ?
Jag läste mitt förra inlägg, jag lät arg och som jag gjorde för massa år sedan. Så blev jag rosa när jag läste det också. Jag har jobbat idag. Erik Källström kom och lät konstigt när han såg mig.. Kanske ska jobba på en fest i västra frölunda på lördag, kanske. Det är ganska så roligt att jobba, fast inte så jätte. Eddie är snällast. De andra är konsitga. Särskilt hon som har jobbat i gatukök i 19 år. Det är lite för länge, det är mer än hela mitt liv.. Stackars, men man kan förstå det lite när man är med henne hela dagen.

Jag tror att jag har växtvärk i benen, det känns så. Eller så är dom helt jäättetrötta. Jag vill itne att benen ska bli längre, då kommer jag få svindel och sånt där.. Jag har dålig balans som det är. Jag ramlade in i skoaffären i Allum, så mamma skrattade åt mig.  Jag sov en och en halv timme i solen idag med sen när jag vaknade och reste mig var jag yr och så trodde ja gatt jag var hungrig så jag åt macka, kakor, en munk, stuvade makaroner och massa kladd så jag blev helt äckelmätt så nu känns det som om jag ska kräkas. blääh. Så råkade jag andas in treo damm i näsan, så det sved.

Jag är inte bra i skolan heller den här veckan, jag är trött och så gör jag inte det jag ska. Jag har inte skrivit alls långt i min saga och så har jag inte skrivit alla frågorna till svenska boken och så har jag konstruktionsredovisning imorgon som jag inte är redo för. Dessutom upptcäkte jag idag att jag har Ung Företagsamhets prov på Fredag morgon, jäklar.

En dag i skolan hade vi en diskussion om när man använder enda och ända. Jag tycket inte som de andra, de sa att man alltid använder enda förutom när man pratar om rumpor. Jag tyckte inte så utan i ändan av stan och sånt där. Så jag slog up det nu. Och det var som jag sa, jäklar.

enda- ensam i sitt slag
ända- hela sträckan till en viss punkat ( om tid och rum)
           slut, yttersta del ( särskilt om rum)
           bakdel hos männsikan

Ellen och Erik pratar inte med varandra, för Erik vill inte ha sex med Ellen. Anton vill inte ha sex med någon, för vi är hans kompisar. Axel vill ha mig, och han är min. Benen gör cp ont.

Nu ska jag skriva saga
Ha det fint

Axel

Kommentarer
Postat av: Anton

kul att du får mig o låta bög, annars va det bra

2008-05-08 @ 20:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0