OnsdagBal

Jag har kikat på studenterna på studentbalen. Alla var jättefina ( och jag kommer antagligen skriva om alla flickor med klänningar men alla killarna var också skitsnygga! ). Ja g vet näästan vad jag villl ha för klänning jag har skissat en modell i alla fall. Den blir fin tror jag. :) Så tror jag att den ska vara grön. Djup i ryggen också så man ser ryggen, men då måste den vara brun och fin :) Det blir nice att ta kort på mig i den sen :) Vi ska ta riktiga kor ti studion.. med bra kameror och så. iiiiih!

Det kommer bli roligt att leka projektarbete.

Jag ska till Skara på fredag. roligtroligt. Jag ska redovisa en svenska grej på fredag också om upplysningen det var intressant att läsa om det. Massa spännande ismer och speciella gudssyner.

Ateism - gudsförnekelse, man är övertygad om at gud inte finns.
Materialism - Det finns ingen själ
Deuism - man tror på en gud osm skapade världen och att religionen fyller ett behov inom oss och om gud inte finns måste människan uppfinna honom för att fylla det behovet.
Pietism - man är för bibeltrohet, hängivenhet men även att kyrkan ska tillåta tankefrihet, allas gud behöver inte var exakt samma.

Så massa sånt kommer man få höra om om man har svenska med mig på fredagar.

Ha det fint.
Jag ska försöka uppdatera bättre, då det facktiskt finns folk som vill det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0