Torsdag

Jag är helt matt i kroppen. Jag var hos en pojke igår, pojken heter inte PS menhan kallas det. Innan dess var jag på cortegen också, med mamsen och papsen. Jag kom till PS halv elva typ. Det var pusskalas( jag pussades typ minst..) Axels föredetta klasskamrat var där, det var skumt, men han var snygg. Philip hade  väldigt lite kläder på sig innan han och PS stängde in sig på en toalett och sedan nattade Philip. Ellen (mest ellen, men massa andra med) såg på snusk. Det var en äldre man där med, han var äcklig. Sen kom Erik ,han är också snygg. Ellen var arg på Erik, helt obefogat enligt ALLA utom möjligtvis Ellen själv. Hon var arg för att Erik inte ville ha henne (ELLEN ÄR TILLSAMMANS MED EN ANNAN KILLE, ALLA ÄLSKAR INTE ELLEN, SLUTA TRO DET SÅ KOMMER DU SPARA DIG MASSA TÅRAR.) På vägen hem blev hon arg på Anton med för att han inte heller vill ha henne, så just nu så tycker Ellen om Gustav och Carl. 
Jag ville att Annika skulle vara där. Jag vill att annika ska komma hem nu så jag kan prata med henne, jag kommer ramla ihop i en liten hög annars.

Jag är arg också, på en viss pojke som ringde och PRATADE med min pappa kl halv två inatt, för att få tag på mig så att pappa ännu mer märkte att jag inte var hemma än då. Pungfnask är vad du är!

Jag har dessutom upptäckt att en mage som jag trodde att min hjärna hittat på var fin facktiskt var asnice! Jag Svimmar! wooho. Jag vill ha somma och pojkar i lite kläder. Och läger, jag tycker om läger. Manbehöver inte bry sig om saker. Jag måste köpa solglasögon också! funderar på att beställa rosa Wayfarers från asos.com. De är ganska snygga, men jag vetinte, jag saknar mina gröna, vet inte vart de är :(

Jag ska sova nu. Imorgon ska jag ut och leka. Anton fyller år då också, Grattis älskade <3

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men Niseeen! Dom förstör mitt må-bra-tänk! Du med nu. Det är bättre att tänka att alla vill ha en, än att ingen vill.

2008-05-02 @ 22:46:01
URL: http://menkattmat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0