Ed Harcourt - To have a Pristine claw

Här är texten till låten på engelska:

Oh, to have a pristine claw
These hands are old and sore
The knuckles they ache, the bones they do break
Oh, to have a youthful frown
Bleed on the surgeon's gown
Put plastic in me, I'm perfect you see

Don't look older than 43
But really I'm 70
Now run young man and get my pills from the pharmacy
Rearrange my face for a hefty fee
I can't change the inside of me
I'm a vampire of the 21st century

Oh, to have a pristine claw
Marry the doctor when I'm poor
A face I can love, a cut that's above
If, the aliens landed here
They'd see why we're so weird
We're destined to die, we're destined to die

Don't look older than 43
But really I'm 70
Now run young man and get my pills from the pharmacy
Rearrange my face for a hefty fee
I can't change the inside of me
I'm a vampire of the 21st century

That's me, that's me, that's me, that's me...


Så finns det ju en tjäck liten finess på google, där de översätter sidor åt en.. Här är googles översättning av Ed Harcourts låt.. :
Åh, att ha en ren claw
These hands are old and sore Dessa händer är gamla och ont
The knuckles they ache, the bones they do break Den knogar de ache, ben de gör uppehåll
Oh, to have a youthful frown Åh, att ha en ungdomlig rynka pannan
Bleed on the surgeon's gown Bleed på kirurgen's Gown
Put plastic in me, I'm perfect you see Sätt plast på mig, jag är perfekt som du ser

Don't look older than 43 Ser inte äldre än 43
But really I'm 70 Men egentligen jag är 70
Now run young man and get my pills from the pharmacy Nu kör ung man och få mina piller från apoteket
Rearrange my face for a hefty fee Ordna mitt ansikte för en rejäl avgift
I can't change the inside of me Jag kan inte ändra inside of me
I'm a vampire of the 21st century Jag är en vampyr av den 21: a århundradet


Oh, to have a pristine claw Åh, att ha en ren claw
Marry the doctor when I'm poor Marry läkaren när jag är fattig
A face I can love, a cut that's above Ett ansikte kan jag älskar, en nedskärning som ovan
If, the aliens landed here Om de utlänningar landade här
They'd see why we're so weird De vill se varför vi är så konstiga
We're destined to die, we're destined to die Vi är dömda att dö, vi är dömda att dö

Don't look older than 43 Ser inte äldre än 43
But really I'm 70 Men egentligen jag är 70
Now run young man and get my pills from the pharmacy Nu kör ung man och få mina piller från apoteket
Rearrange my face for a hefty fee Ordna mitt ansikte för en rejäl avgift
I can't change the inside of me Jag kan inte ändra inside of me
I'm a vampire of the 21st century Jag är en vampyr av den 21: a århundradet

That's me, that's me, that's me, that's me... That's me, that's me, that's me, that's me ...



Galet fult. Menmen.. Ska kolla om jag kan hitta fram fram vad "To have a Pristine claw" betyder..

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0