Lördagkväll..

party, all by my self... eller kanske inte, helt själv stämmer, men party? Har ägnat denna lördagkväll åt att försöka ordna n välfungerande garderob. Inte helt lätt ska ni veta. Det går inte att få plats med kläderna. Nu blev jag trött och tog paus, men jag är nästan färdig, kläderna har sin plats i garderoben, eller byrån, visserligen är några platser inte särskilt stora...

Jag är rädd för att vara ensam, men jag jobbar på det. Det går ganska så bra, så länge jag inte sitter för länge framför datorn, är det bar jag eller blir man lessen och tycker synd om sig själv när man sitter framför datorn för länge?

Parfymreklamer i tidningar är så galet snygga. Kan man låta bli att älska dom? Inte jag iallafall. Kan ju låta konstigt när man säger att man älskar parfymreklamer det finns ju hur många som helst. Jag älskar det där som nästan alla har gemensamt. Mycket hud på ett vackert, oporrigt sätt, som ansikte, hals, rygg, axlar och armar. Huden sitter alltid på en helt otroligt vacker kvinna, ofta är hon känd antingen som sångerska, inom filmbranschen eller så är det bara en känd modell. De har alltid helt fantastisk hy utan en fläck eller något annat fult på. Håret är alltid mer eller mindre lockigt, och mer eller mindre uppsatt. Så är de alltid skitsnyggt sminkade.
Någon gång vill jag vara med i en parfymreklam, vilket inte lär hända, men man kan ju alltid hoppas..

Kommentarer
Postat av: Ellen

Har du virkat något? Jag är grym, jag kan göra sånna snurror... :D Hihi Simon är bra :)

2008-09-07 @ 13:33:38
URL: http://menkattmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0