Måndag

ååh, jag har så mycket att göra hela tiden, mest tråkiga, tidkrävande helt totalt ( entirely, eng glosa denna veckan...) ocoola saker. Som engelskaläxor, projektarbete, hitta fram mammas gbg++ kort innan hon dödar mig, träna, spara pengar(kom nu studiebidraget!!!), övningsköra(!) gör jag något av det? joo visst, litet grann inte så bra och mycket som jag borde dock, mest går tiden åt till mycket roligare saker som att möblera om på mitt rum ( flyttar möbler oftare än jag byter lakan...), smsar, trillar av hästar, äter massa äckelmat - pizza och choklad..., haltar omkring i skolan..

Snart byggs mitt att-göra berg upp så högt att jag kommer bli ännu snurrigare och göra ännu mindre viktiga saker..Fast förhoppningsvis så inte, helst ska det vara väldigt litet innan fredag,då ska jag njuta till fullo av ,allas vår älskade, Håkan Hellström! :D, lycka. inte nog med denna fantasika människa, den mest underbara människan jag känner, ska följa med mig dit! Vi ska vara i såndär perfekt HåkanHellströmKonsert stämmning och bara må bra, det behöver vi.. :P

Nu är det läggdags.. Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0