Tisdag

Sitter hemma och syr och fixar med min klänning, målet är att den ska bli färdig idag, och att jag ska börja lite lätt med itt arbete som jag ska skriva. Det går bra med klänningen, jag är sådär nogrann så sömmarna blir nästan helt perfekta och det blir fint och det funkar :)

Precis nu så ringde Johannes och undrade om jag ville var med på gudstjänsten på Söndag och bli intervjuad och prata om vad jag har gjort i sommar. Bara för att alla konfimanderna komer vara där.. Så jag måste få allt att låta roligt och spännande eftersom de vill att alla konfimanderna ska fortsätta var med i kyrkan.. Måste tänka ut något smart och inbjudande att säga. Jag tycker om när de vill att jag ska göra saker i kyrkan, när man räknas som en av dom och tycker om en. Det kan ju också vara för att jag har varit med på alla läger och allt allmänt som man kunde göra med lerums missionskyrka i somras. Det blir massa att skriva om jag ska skriva om allting, så det struntar jag i.

Jag skulle vilja ta med mig Annika och Ellen, bara dom två. Inte för att jag inte tycker om alla andra, mer för att jag blir avundsjuk när de hittar på saker utan mig. Jag vill ha er bbåda två oavbrutet hela tiden. Så ska vi flytta iväg, långt bort. Någonstans där vi inte känner någon. Bo i en liten lägehet tillsammans och skaffa helt nya vänner och bara må bra. Bara stunta i allt jobigt i Lerum. Inte ha någon som skäller när man inte är hemma. Vi ska ha massa pengar också.. Eller pengar så vi kan shoppa och ha massa kläder och en garderob som man kan gå in i. Dessutom ska vi fika massa också, dricka kaffe och äta äppelpaj och Singoallakaka. Vi ska ha en jättestorsäng där alla tre får plats, utan problem. Så vi kan sova tillsammans varenda natt. Det är synd att det aldrig kommer bli så. Som längst kommer vi flytta till Göteborg och inte alls bryta med vårt gamla liv.

Känns osm att de tär dags för ett sånt dära Annikaprat, så jag slutar tänka på massa konstiga saker. Ska bara boka in henne. bajs.

Nu ska jag fortsätta sy.

Kommentarer
Postat av: simon

dröm och glömm kommer aldrig på frågan att du skulle sno ellen bara sådär.

2008-09-07 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0