Torsdag

Nu sitter jag och ska leta fram saker att skriva om klänningar. Jag är helt förskräckligt griing, var glada att ni inte är här med mig. Egentligen är allt bra, jag är bara fjompig. Har gjort en spelningslsita, som jag ska göra en skiva av. Måste bara provlyssna på den, än så länge är den bra.

Jag skulle vilja att jag var grym på att sy och virka och sticka och sånt. För en gångs skull så gör jag något åt det, jag har sytt en balklänning, jag virkade en väska igår. Jag ska ta mig till garnaffären nere i Lerum och köpa garn och mönser till en jättesöt klänning, om dom har det där..

Nu ska jag låssas att jag gör nåot viktigt och sitta och lekamed datorn. Sen i eftermiddag så ska jag rida tillochmed :D 


Ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0