Måndag

Det känns osm att jag skriver mest på måndagar och fredagar.. hmm.. Sitter och pluggar religion och svenska lite om vartannat ( och lite samtidigt som jag gör allt annat i hela världen också). Både och är tillimorgon, så jag måste verkligen bli färdig ikväll. Men det går rätt bra när man sumpar Msn, msn har snott väldigt mycket tid av mitt liv, det är sjukt. Men samtidigt som plugget så försöker jag få till den perfekta vårfärgen på håret. Vilket idag innebar att först färga hela håret Mörkblondt och sen bleka slingor i det, om några minuter ska jag upp och skölja ur och inspektera slingorna, kanske ska jag lägga i min one and only Björn i det. Björn Axén hårinpackning, jag tycker om han som kom på det märket, det är super!

Imorgon så ska jag mysa i solen, det ska minsann vara sol för alltid nu. Om ett tag, när havet är varmt så ska jag ta mig ut till en ö, i min bil, och mysa och sola i min leopardbikini som är påväg. Och lärarna ska minsann inte få bränna ut mig.
På tal om Lärare, jag såg Olle idag, min gamle mattelärare, honom saknar jag allt. :)

Ååh, tänk ett liv i solen med inte lite lagom mycket krav, med Ben & Jerrys glass, och massa lek och spring. Ååh, ge mig somarlov!

kyssosmek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0