Onsdag

Världens varamste dag.. ååh men jag gillar det (Y) Min bil är supervarm, kalluften fungerar inte. Min klass har varit i Borås idag och tittat på marimekkoutställning, en konstutställning med tio olika konstänärer och den där sagan, om en liten katt och en liten flicka, och så har vi sett på en foto utställning, Hans Hammarskiöld och en till gobbe som fotograferar folk i afrikanska stammar och deras besmyckningar,  typ mun plattor, pärlor och sårtatueringar. Det var trevligt, Poria blidde lite arg för att jag inte vill ha röda byxor hela sista månaden innan studenten, jag tror jag ka ha klänning hela sista månaden istället.

Sen så vart jag ju lite inspirerad av Martimekkoutsällningen så jag har varit på Myrins och köpt tyg och kört in litelite i mammas bil..

men nu ska jag byta kläder och laga mat. Pussen o kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0