Onsdag(lillördag)Sommar

Yes, jag är superlycklig! Så där som denise alltid är, eller var. Vintrarna tär på mig. Första vintern som jag verkligen kände av vinterdeppigheten var i nian, då varade den i en vecka. Sen har det bliviti värre och värre för varje år. Måste förbereda mig inför nästa vinter! Men det var då, nu är det nu, nu är det vår! Jag tror jag är kär i solen, vi ska gifta oss. Jag ska bar plugga på chalmers först, vara sådär fräck och duktig, så som linus och fiskmarcus. Ååh jag vill också vara chalmerist! Och så vill ajg ha körkort! Oj vad jag ska vara duktig ett tag nu! Och oj vad jag ska njuta av solen! Det går ihop, jag lovar, jag ska fixa ordning utanför mitt fönster så kan man sitta där, ajg ska tvätta och måla ett ltiet bord med fina stolar till, så ska jag sitta i solen och göra läxor :) Inte göra som idag ch bara skita i att jag ska skriva ett litet arbete till första lektonen imorgon, pung på det. Ulf får väl slå på mig då ( nej ulf görinte det, då slår ajg tillbaka! arrgh!)

Mwhii! Och inte bara jag blir glad när de är vår, annika och andreas har blivit så där snälla och glada mot mig :D

4 minuter kvar till sovdags (ofta jag somnar nu, jag är helt uppe i varv!) jag har övningsköt idag, duktigt av mig (stolt) Men nattinatti!

btw, Siesta, wanna join us? vi bokar biljettr as soon as possible!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0