TorsdagOhHale!

Oh hale sicket uttryck vah? Hej Linda på det.. Nu har jag Teknikutveckling och företagande, inte alls så spännande. Det är meningen att jag ska skriva om vätgas och chalmerister <3 Men jag vill inte. Idag är jag lirte nervös, men inte så mycket, det finns något i mig som gör att ja ginte blir så värst nervös, eller, jag blir supernervös om jag ska ringa någon..

Wilkins visart hur han ska lära sig flyga, men han måste finslipa lite, linda häjlper.Det får ju inte dunsa när man landar. Jag tror dom tycker att det är superparktiskt att flyga när man kommer hem sent på natten och ska göra nattmacka, utan att väcka någon.

Stickytorsdag ikväll? Ehh, nej tack inte för mig! Men gå dit, ta bilder och tyck om mig.

kyssosmek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0